-
Meer interactie met jouw doelgroep via social media!
Veel klanten lopen met vragen of problemen rond. Vaak stellen zij vragen op social media omdat dit een snelle en effectieve manier is om geholpen te worden. De klant wil begrepen worden en wil dat er een oplossing geboden wordt.
Veel bedrijven werken binnen webcare met een chatrobot. Een chatrobot kan ook voor ergernis zorgen, doordat de robot het probleem niet herkent. Dit leidt tot frustratie bij de klant. Om die reden is het belangrijk om een goede webcare te hebben die het volgende kan bereiken:
✔ Voorkomen dat klanten gefrustreerd raken
✔ De wachttijd voor klanten minimaliseren
✔ Het bieden van adequate oplossingen en antwoorden
✔ Klanttevredenheid vergroten
✔ Merkvertrouwen vergroten
Goede webcare is, en blijft, mensenwerk. Een functionerende voor klanten optimale webcare opzetten in eigen beheer is echter vaak kostbaar en tijdrovend. PowerBrains biedt een menselijke, betaalbare oplossing in webcare die werkt!
Meten is Weten
Strategie vormt de basis voor al je werkzaamheden op social media. Dat begint met de vragen: Wat is je doelstelling? Wie is je doelgroep? En waar vind je deze? Wat is je boodschap? Meetbare doelstellingen kunnen we monitoren en waar nodig de gekozen strategie bijsturen.
Kortom: in vier stappen stellen wij samen jouw strategie scherp.
Doelstelling
Meer info >
Doelstelling
Samen bedenken wij concrete en meetbare doelstellingen. Alleen dan kunnen we die doelen bereiken!
Doelgroep
Meer info >
Doelgroep
We bepalen wie jij precies wilt bereiken en stellen daar de campagne op in. We kunnen zo specifiek richten op alleen die mensen die jij wilt bereiken.
Boodschap
Meer info >
Boodschap
Jij geeft ons aan wat jouw eigen tone-of-voice is en welke woorden jij graag gebruikt in je communicatie. Wij plaatsen campagnes altijd vanuit jouw optiek.
Monitoren en bijsturen
Meer info >
Monitoren en bijsturen
Meetbare doelstellingen zorgen voor extra houvast en zijn een goed instrument om resultaat te monitoren en waar nodig de gekozen strategie bij te sturen.
-
Meer interactie met jouw doelgroep via social media!
Klanten vinden het belangrijk dat er correct en kordaat wordt gereageerd op hun probleem. Over het algemeen is het zo dat klanten waarvan een klacht goed is afgehandeld vaker tevreden zijn en later nog een aankoop doen.
Wij zijn getraind en gebruiken slimme tools om op doortastende en hulpvaardige wijze klantcontact in goede banen te leiden, waarbij uw commerciële doelstellingen niet uit het oog worden verloren en het behoudt van tevreden klanten voorop staat.
Gratis social power Scan Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden voor jouw social media marketing?
Laat ons de huidige stand van zaken van jouw social media analyseren. Wat gaat er goed en wat kan er beter? En wat is er nog meer uit te halen?

Onze experts als medewerker van jouw webcareteam
-
Een sterk merk is een consistent merk. Maak je gebruik van onze webcare, dan komen jouw klanten terecht bij ervaren webcare medewerkers. Wij weten in te spelen op de doelgroep met de juiste tone-of-voice. Is het uitbesteden van webcare voor jouw bedrijf een waardevolle aanvulling?