Met social media jouw doelgroep op het juiste moment bereiken.

Dat is wat wij doen. Elke dag.

bryan-verzeilberg-social-media-strateeg-powerbrains

“Het is niet een vraag of we “iets” moeten met Social Media.
De vraag is hoe goed we het gaan aanpakken.”

Bryan Verzeilberg
Strateeg PowerBrains

  • icon-meer-interactie

    Wil jij meer actie en reactie uit je social media halen?

    Zonder een goede strategie is het onmogelijk om goede resultaten te behalen. De digitale wereld verandert bijna met de dag. Dit maakt het uitdagend om bij te houden wat de vernieuwingen zijn als het gaat om branding en groei.
     
    Een goede marketingstrategie opzetten is een dynamisch proces waar vragen bij komen kijken als:
     
    ✔ Hoe ga ik social media inzetten?
    ✔ Waar vind ik mijn doelgroep?
    ✔ Wat wil ik bereiken?
    ✔ Hoe ga ik om met feedback van klanten?
    ✔ Wat is mijn budget?
    ✔ Wanneer is mijn campagne succesvol?
     
    Om deze vragen te beantwoorden gaan wij brainstormen, zodat we een gepaste strategie uit kunnen zetten.

Meten is Weten

Strategie vormt de basis voor al je werkzaamheden op social media. Dat begint met de vragen: Wat is je doelstelling? Wie en waar is je doelgroep? Wat is je boodschap? Meetbare doelstellingen kunnen we monitoren en waar nodig de gekozen strategie bijsturen.

Kortom: in vier stappen stellen wij samen jouw strategie scherp.

Doelstelling

Meer info >

Doelstelling

Samen bedenken wij concrete en meetbare doelstellingen. Alleen dan kunnen we die doelen bereiken!

Doelgroep

Meer info >

Doelgroep

We bepalen wie jij precies wilt bereiken en stellen daar de campagne op in. We kunnen zo specifiek richten op alleen die mensen die jij wilt bereiken.

Boodschap

Meer info >

Boodschap

Jij geeft ons aan wat jouw eigen tone-of-voice is en welke woorden jij graag gebruikt in je communicatie. Wij plaatsen campagnes altijd vanuit jouw optiek.

Monitoren en bijsturen

Meer info >

Monitoren en bijsturen

Meetbare doelstellingen zorgen voor extra houvast en zijn een goed instrument om resultaat te monitoren en waar nodig de  gekozen strategie bij te sturen.

  • icon-powerbrains

    Strategische keuzes om jouw doelen te bereiken

    Bijna elke doelgroep is actief op verschillende platformen, maar een campagne kun je niet 1 op 1 overzetten van bijvoorbeeld Facebook naar LinkedIn. Elk platform vraagt om een eigen strategie.
     
    Dit betekent dat de vorm en inhoud van de campagnes moet worden afgestemd op het platvorm.
     
    LinkedIn is vooral gericht op zakelijke content
    Instagram is sterk visueel waarbij content wordt gedeeld door ‘hashtags’
    ✔ Bij Facebook draait om ‘likes’
    ✔ En dan zijn er nog nieuwkomers als TikTok die draaien op ‘views’
     
    Ook moet er een keuzes worden gemaakt over de mogelijkheden om te adverteren op social media.
     
    Wij helpen je graag met het ontwikkelen van een doelgerichte campagne en stellen deze bij waar nodig. Met de juiste combinatie van een effectieve content en goede social media advertenties dragen wij bij aan een duidelijke, en meetbare, boodschap.
     
    Ben je er nog niet over uit wat de beste keuzes zijn op het gebied van social media?
    Wij geven je graag advies over de beste strategische keuzes en zetten samen een efficiënte strategie uit.

Gratis social power Scan Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden voor jouw social media marketing?

Laat ons de huidige stand van zaken van jouw social media analyseren. Wat gaat er goed en wat kan er beter? En wat is er nog meer uit te halen?

icon-gratis-powerscan

Deze ondernemer ging je voor:

  • succesverhalen-powerbrains-martine

    Hollands Welvaren - Martine Dol

    Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een dure opleiding gedaan voor het leren adverteren op Facebook. Het leek me handig en uiteindelijk goedkoper om dit zelf allemaal te kunnen. Toen ik er dagelijks mee bezig was begreep ik de techniek die daarbij komt kijken nog wel. Maar toen ik mijn certificaat had behaald en er wat tijd verstreek, verwaterde mijn kennis snel.

    Toen er ook nog regelmatig veranderingen bij fb plaatsvonden zag ik al snel door de bomen het bos niet meer. Daardoor besloot ik om mijn fb-adds uit te besteden bij een social media buro in Heiloo. Alleen na een half jaar had dit nog niks opgeleverd en ik kreeg ook geen uitleg erbij. Ik was daarom blij dat ik Bryan tegen kwam. Hij ging zorgvuldig alles in kaart brengen, bedacht een plan en de resultaten werden stap voor stap zichtbaar. Zowel voor meer zichtbaarheid en naamsbekendheid, als aanmeldingen voor mijn workshops en retreats. Dus ik ben superblij met deze samenwerking.

    Het geeft me veel rust dat ik er zelf niet meer mee bezig hoef te zijn. Want ondanks mijn social mediacursus is het toch erg technisch en aan vele veranderingen onder hevig. Nu kan ik me bezig houden met mijn eigen werk, erg fijn.

De dag waarop je het zaadje plant, is niet de dag waarop je oogst.

Tussen inspanning en resultaat zit tijd.