Door te accepteren, gebruiken we cookies om je ervaring te verbeteren en onze marketing te ondersteunen. Meer weten? Bekijk ons privacy beleid of stel zelf je cookie voorkeuren in.
Voor Sion Kloosterbier hebben we een gerichte campagne op Facebook en Instagram uitgevoerd. Het resultaat is niet alleen een enorme boost in regionale naamsbekendheid, maar ook een indrukwekkende ROAS van 5.
Onze aanpak
Salesfunnel voor Facebook en Instagram.
Extra campagne om betrokkenheid op evenementen te stimuleren, met als resultaat een ROAS van 4.
Verbeterde conversietracking door het instellen van server-side tagging.
Wekelijkse monitoring van de campagnes en eventueel bijsturen.
Maandelijks advertentiemateriaal vernieuwen om afwisselend te blijven.
Resultaat
Return on Ad Spend (ROAS) van 5.
Slechts € 1,84 per 1.000 weergaven.
€ 0,30 per klik naar de website.
Toename naamsbekendheid in de regio en meer verkeer naar de website.
Klaar om te groeien met jouwbedrijf?
Vraag een gratis powerscan aan!
Bedankt! We nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Oeps! Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het opnieuw/