Door te accepteren, gebruiken we cookies om je ervaring te verbeteren en onze marketing te ondersteunen. Meer weten? Bekijk ons privacy beleid of stel zelf je cookie voorkeuren in.
Voor Kemasol hebben we een conversiegerichte landingspagina ontworpen. De nieuwe pagina in combinatie met een Meta- en Googlecampagne zorgde voor 80% meer conversies.
Onze aanpak
Nieuwe landingspagina om meer leads binnen te halen.
Door creatief kleurgebruik stimuleren we bezoekers om een formulier in te vullen.
Combinatie van campagnes op Meta (Facebook en Instagram) voor meer bereik, websiteverkeer en conversie, met een Google Ads-campagne.
Wekelijkse monitoring van de campagnes en eventueel bijsturen.
Maandelijks advertentiemateriaal vernieuwen om afwisselend te blijven.
Resultaat
80% meer conversies op de website.
Klaar om te groeien met jouwbedrijf?
Vraag een gratis powerscan aan!
Bedankt! We nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Oeps! Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het opnieuw/