Met social media jouw doelgroep op het juiste moment bereiken.

Dat is wat wij doen. Elke dag.

Facebook
10 miljoen NL accounts

Instagram
710.000 dagelijkse NL gebruikers

Linkedin
229% effectiever leads genereren

WhatsApp
90% NL gebruiken WhatsApp

  • icon-meer-interactie

    LinkedIn

    Een LinkedIn pagina kun je inzetten voor verschillende doeleinden. Op LinkedIn zitten voornamelijk professionals. Zodra je een B2B-business bent is het erg interessant om LinkedIn in te zetten, doordat je jouw doelgroep direct kunt aanspreken. Maar het is niet alleen interessant voor B2B bedrijven, je kunt het ook inzetten om personeel te werven of om te adverteren in de omgeving. LinkedIn werkt anders dan Facebook en Instagram.
     
    Hierdoor moet je jouw doelgroep op een andere manier benaderen om het resultaat te behalen. Als dit niet wordt gedaan, blijven de resultaten uit. Daarom moet er op de volgende punten worden gelet:
     
    ✔ Een actieve houding
    ✔ Een correcte huisstijl
    ✔ Een goed ingestelde doelgroep bij adverteren
    ✔ Representatieve medewerkers
     
    Wij helpen je graag mee om een goede huisstijl te creëren, zodat je deze consistent in kunt zetten op LinkedIn. Wij denken graag met je mee om goede en relevante content te creëren om beter vindbaar te worden op LinkedIn. Samen met efficiënt adverteren, content en ervaring op LinkedIn zorgen wij ervoor dat jouw bedrijf beter vindbaar wordt.\
     
     

    Representativiteit op LinkedIn

    LinkedIn maakt gebruik van een ander algoritme dan Facebook en Instagram. Zoals gezegd kijkt LinkedIn voornamelijk naar activiteit, terwijl Facebook kijkt naar jouw voorkeuren. Hierdoor is het belangrijk om een goed profiel te creëren voor zowel het bedrijf als de persoonlijke profielen van je medewerkers. De persoonlijke profielen van je medewerkers dragen bij aan jouw imago. Het is daarom belangrijk om hen te vragen om hun pagina bij te houden. Een goed profiel wordt helemaal interessant als een tevreden klanten een aanbeveling achterlaat. Deze zijn extra goed zichtbaar, doordat deze te zien zijn op zowel de pagina van de schrijver en ontvanger. Dit is voor bedrijven gunstig, omdat mensen uiteindelijk zaken doen met mensen en niet met bedrijven. Zorg er ook voor dat je medewerkers dezelfde omschrijving laat gebruiken voor een bedrijf. Wij denken graag met je mee hoe je het beste een LinkedIn profiel kunt inrichten voor jouw bedrijf. Zo zorg je voor een consistent en representatief merk.
     
     

    Adverteren op LinkedIn

    Adverteren op LinkedIn is mogelijk op verschillende manieren. Je kunt niet alleen tekst Ads maken, maar ook InMails en sponsored content. Elke methode heeft een ander doel, waardoor het bij het opstellen van de advertenties van belang is de juiste tools te kiezen. Benieuwd naar wat dit voor jouw bedrijf kan betekenen? Wij gaan graag een vrijblijvend gesprek aan om u de mogelijkheden te laten zien.

Meten is Weten

Strategie vormt de basis voor al je werkzaamheden op social media. Dat begint met de vragen: Wat is je doelstelling? Wie en waar is je doelgroep? Wat is je boodschap? Meetbare doelstellingen kunnen we monitoren en waar nodig de gekozen strategie bijsturen.

Kortom: in vier stappen stellen wij samen jouw strategie scherp.

Doelstelling

Meer info >

Doelstelling

Samen bedenken wij concrete en meetbare doelstellingen. Alleen dan kunnen we die doelen bereiken!

Doelgroep

Meer info >

Doelgroep

We bepalen wie jij precies wilt bereiken en stellen daar de campagne op in. We kunnen zo specifiek richten op alleen die mensen die jij wilt bereiken.

Boodschap

Meer info >

Boodschap

Jij geeft ons aan wat jouw eigen tone-of-voice is en welke woorden jij graag gebruikt in je communicatie. Wij plaatsen campagnes altijd vanuit jouw optiek.

Monitoren en bijsturen

Meer info >

Monitoren en bijsturen

Meetbare doelstellingen zorgen voor extra houvast en zijn een goed instrument om resultaat te monitoren en waar nodig de  gekozen strategie bij te sturen.

  • icon-powerbrains

    Meer interactie met jouw doelgroep via social media!

    Wij volgen de trends binnen online marketing en kennen de ins en outs. Hierdoor zijn wij in staat om marketingstrategieën te ontwikkelen, die, afgestemd op de doelen, zorgen voor een renderende online marketing.

    Wij begrijpen dat je 7 dagen in de week bezig bent met jouw bedrijf. Als jouw partner in social mediamarketing bewegen we daar flexibel in mee. Met onze expertise op het gebied van social mediamarketing, gekoppeld aan kennis over jouw doelgroep, zorgen we er op doortastende wijze voor dat we een maximaal rendement halen uit jouw social media.

Gratis social power Scan Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden voor jouw social media marketing?

Laat ons de huidige stand van zaken van jouw social media analyseren. Wat gaat er goed en wat kan er beter? En wat is er nog meer uit te halen?

icon-gratis-powerscan

De dag waarop je het zaadje plant, is niet de dag waarop je oogst.

Tussen inspanning en resultaat zit tijd.